The Artima Developer Community
Sponsored Link

.NET Buzz Forum
[Movie] Keeping Mum / Mord im Pfarrhaus

0 replies on 1 page.

Welcome Guest
  Sign In

Go back to the topic listing  Back to Topic List Click to reply to this topic  Reply to this Topic Click to search messages in this forum  Search Forum Click for a threaded view of the topic  Threaded View   
Previous Topic   Next Topic
Flat View: This topic has 0 replies on 1 page
Damir Tomicic

Nickname: damir
Registered: Apr, 2004

Damir Tomicic is Microsoft Regional Director for Germany and INETA Lead
[Movie] Keeping Mum / Mord im Pfarrhaus Posted: Apr 11, 2006 1:07 PM
Reply to this message Reply

This post originated from an RSS feed registered with .NET Buzz by Damir Tomicic.
Original Post: [Movie] Keeping Mum / Mord im Pfarrhaus
Feed Title: Damir Tomicic : community powered
Feed URL: http://tomicic.de/SyndicationService.asmx/GetRss
Feed Description: stuff about .NET, community and life - in several languages.
Latest .NET Buzz Posts
Latest .NET Buzz Posts by Damir Tomicic
Latest Posts From Damir Tomicic : community powered

Advertisement

Titel: Mord im Pfarrhaus - KinoplakatJede Kleinstadt hat ihre Geheimnisse. Auch eine Namens "Little Wallop". In einem gemütlichen, kleinen Haus mitten in der schönsten ländlichen Idylle lebt die Familie Goodfellow. Mehr oder weniger glücklich, aber zurückhaltend und ernst. Zumindest solange bis die charmante und liebenswerte Haushälterin Grace nicht auftaucht ...

Ich ging mit gedämpfter Erwartung ins Kino, da ich die Kritiken vorher gelesen habe. In der Tat unterscheidet sich diese Kömodie von den üblichen leicht verdaulichen und meistens inhaltslosen Werke, die die Kinos derzeit überschwemmen. Der britische schwarze Humor ist was feines, auch wenn nicht jeder den Humor versteht oder gar witzig findet. Was ihn auszeichnet ist, dass er immer zu weit geht und das ist nicht jedermanns Sache. So auch in diesem Film ...

Ich fand es ganz toll! Es hat mir sehr gut gefallen. Und daher ...

Prädikat: Empfehlenswert! ;-)

[1] http://www.mordimpfarrhaus.film.de/

This weblog is sponsored by Axinom GmbH.

Read: [Movie] Keeping Mum / Mord im Pfarrhaus

Topic: [Game] Lara is back, und das ist gut so. Previous Topic   Next Topic Topic: Developers vs. (?) ITpro's. SMTP and a website

Sponsored Links

Google
  Web Artima.com   

Copyright © 1996-2019 Artima, Inc. All Rights Reserved. - Privacy Policy - Terms of Use