The Artima Developer Community
Sponsored Link

.NET Buzz Forum
[Weekend] Das Wort zum Wochenende

0 replies on 1 page.

Welcome Guest
  Sign In

Go back to the topic listing  Back to Topic List Click to reply to this topic  Reply to this Topic Click to search messages in this forum  Search Forum Click for a threaded view of the topic  Threaded View   
Previous Topic   Next Topic
Flat View: This topic has 0 replies on 1 page
Damir Tomicic

Nickname: damir
Registered: Apr, 2004

Damir Tomicic is Microsoft Regional Director for Germany and INETA Lead
[Weekend] Das Wort zum Wochenende Posted: May 12, 2006 12:09 PM
Reply to this message Reply

This post originated from an RSS feed registered with .NET Buzz by Damir Tomicic.
Original Post: [Weekend] Das Wort zum Wochenende
Feed Title: Damir Tomicic : community powered
Feed URL: http://tomicic.de/SyndicationService.asmx/GetRss
Feed Description: stuff about .NET, community and life - in several languages.
Latest .NET Buzz Posts
Latest .NET Buzz Posts by Damir Tomicic
Latest Posts From Damir Tomicic : community powered

Advertisement

REUTERSBevor ich mich den letzten Sonnenstrahlen des heutigen Tages im Biergarten entgegensetze möchte ich der Selbstpräsentation aus gestyltem Äußerem, inhaltlicher Leere und ausgeprägtem Selbstbewusstsein danken... Diese Welt wäre um einiges langweiliger, wenn es dich nicht gäbe. Merci für die Zitate. ;-)

Leichter Patzer bei der Präsentation: Paris Hilton leistete sich einen kleinen Podolski ("Der Name meiner Oma? Ich sage immer Oma!"), als sie nach dem Namen "ihres" Spieles auf der E3 Messe gefragt wurde. Sie kannte einen anderen als der Hersteller des Spieles ... © by SPON

This weblog is sponsored by Axinom GmbH.

Read: [Weekend] Das Wort zum Wochenende

Topic: [Events] Community Konferenzen im Sommer Previous Topic   Next Topic Topic: [Blog] Fehler des Tages

Sponsored Links

Google
  Web Artima.com   

Copyright © 1996-2019 Artima, Inc. All Rights Reserved. - Privacy Policy - Terms of Use